پیش‌بینی بورس در دو هفته پایانی سال ۱۳۹۹، شاخص کل در چه محدوده‌ای خواهد بود؟

در هفته‌ای که گذشت، به خاطر قرمزپوشی بیشتر نماد‌های شاخص ساز، شاخص کل نتوانست کانال ۱.۲ میلیون واحدی را حفظ کند و در معاملات هفته‌ای که گذشت، ۲۸ هزار واحد اُفت را تجربه کرد. شاخص کل در پایان معاملات روز چهارشنبه، ششم اسفند ماه ۹۹ در حالی بر روی رقم یک میلیون و ۲۰۵ هزار واحد بسته شد که این رقم در پایان معاملات روز چهارشنبه مورخه ۱۳ اسفند ۹۹ بر روی سطح یک میلیون و ۱۷۷ هزار واحد به کار خود پایان داد.

همچنین شاخص کل (هم‌وزن) در پایان هفته گذشته ۴۳۴ هزار و ۳۸۹ واحد بود که در هفته جاری این عدد به ۴۳۱ هزار و ۲۵۳ واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) از ۲۸۳ هزار و ۸۳۸ واحد به عدد ۲۸۱ هزار و ۷۲۰ واحد رسید.

در پنج روز معاملاتی این هفته بورس، نماد‌های فولاد مبارکه اصفهان (فولاد)، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، ملی صنایع مس ایران (فملی)، پتروشیمی بوعلی سینا (بوعلی) و تامین سرمایه امین (امین) در گروه نماد‌های پرتراکنش قرار داشتند.

در هفته‌ای که گذشت قند و شکر، واسطه‌گری‌های مالی و پولی، سیمان، آهک و گچ، محصولات کاغذی، استخراج کانه‌های فلزی، اطلاعات و ارتباطات، استخراج زغال سنگ، منسوجات، فعالیت‌های مهندسی، تجزیه و تحلیل و آزمایش فنی و سایر حمل و نقل بالاترین درصد بازدهی مثبت را داشتند و باقی گروه‌ها بازدهی منفی را به ثبت رساندند.

در تمام روز‌های هفته‌ای که گذشت، شاهد خروج پول حقیقی از بازار بودیم و دو صندوق دولتی دارایکم و پالایشی یکم اوضاع چندان مساعدی را نداشتند و بیشتر روز‌های هفته قرمزپوش بودند.

Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *